Запорізький регіональний сервісний центр ТДС
Салон торгівельного обладнання

Власники літніх майданчиків дуже часто зустрічалися з проблемою обліку відвідувачів на атракціонах. Проблеми полягають в наступному: людський фактор - без систематичного обліку складніше відстежувати час проведення на атракціоні. Так само не мало важливо, що співробітники (касири), можуть не зовсім сумлінно виконувати свої робочі обов'язки. Мається на увазі, можуть "працювати самі на себе". Для уникнення цього, нашими фахівцями була виготовлена система стеження і обліку за роботою співробітників і підрахунку клієнтів. Все, що для цього потрібно - це наявність мобільного телефону з доступом в інтернет. При необхідності, установка відео-реєстратора для спостереження за касиром і клієнтами. Спеціально для цієї системи власнику надається сайт з номенклатурою послуг, який служить для фіксації замовлень. Касир вносить на сайт замовлення, де вказується вид атракціону і час проведення на ньому клієнтів. Таким чином, можна чітко дізнатися, скільки було відвідувачів і скільки кожен займав місце на атракціоні. Відео-реєстратор, в цьому випадку послужить для звірки даних, що заносяться на сайт касиром і фактичної зайнятістю атракціонів клієнтами.

Автоматизовано 7 розважальних комплексів на косі Федотової і косі Пересип.